לקוח

Minerva Labs

תעשייה

Cyber Security

עבודות

#עיצוב אתר אינטרנט

#מיתוג חברת סייבר

סיפור הלקוח

איך לעצור מתקפת כופר לפני שהיא בכלל התחילה?

בשנים האחרונות ישנה עליה מדאיגה בכמות ובתדירות מתקפות כופר, אשר משתקות ארגונים ובמקרים רבים להתמוטטותן של חברות גדולות ברחבי העולם. פלטפורמת ההגנה המניעתית Minerva Armor, פועלת בתחום המניעה (Prevention) ויודעת לשלוט באופן שבו תוכנת הכופר תופסת את הסביבה שהיא מנסה לתקוף ובכך מונעת ממנה להפעיל מתקפה.

6 חודשים מהשקת המיתוג, החברה נמכרה לענקית הסייבר Rapid7. 

איש עומד ומאחוריו שתי תמונות של מינרווה לאבס - MINERVA LABS

האתגר העיצובי

שפה עיצובית חדשה

אבני היסוד העיצוביים של המיתוג, השפה העיצובית ועיצוב אתר האינטרנט של מינרווה התבססו סביב רעיון הלולאה האין סופית. שילבנו את האות "M" יחד "צורה בלתי אפשרית" וככה נוצר הלוגו. בהשראת הלוגו המשכנו לעצב את השפה הכללית , הטקסטורות והיישומים השונים באתר. יצרנו פלטת צבעים שמבוססת על צבע הטורקיז שמוביל ושומר על הקשר לצבע המיתוג הישן.

.Impossible Shapes. Made Possible

גיבוש הפתרון

פלטפורמה אחת. 3 מוצרים.

פלטפורמה אחת.
3 מוצרים.

על מנת ליצור בידול מהחברות האחרות ושלל מוצרי ההגנה, ראשית היה צריך ליצור היררכיה בתמהיל המוצרים של החברה ולענות על השאלה איך מחליטים מהו מוצר, ומהו פיצ'ר? הפתרון שהתגבש היה איחוד מספר שרותים למוצר דגל ראשי אחד, מהלך שעזר ל- Minerva Labs לרענן את משימתה העיקרית ולהציג בחזית בצורה ברורה את Minerva Armor, פלטפורמה להגנה מפני מתקפות כופר ובכך, להיתפס כמובילים בתחום ההגנה מפני מתקפות כופר.

6 חודשים מהשקת המיתוג, החברה נמכרה לענקית הסייבר Rapid7